Gondolom számodra is ismerősek a hosszúra sikerült, estébe nyúló, ám a végén kézzel fogható eredményt felmutatni nem tudó megbeszélések. Mindig felmerül a kérdés: Mire való ez a szörnyű időpocsékolás?

A meetingek elengedhetetlen részei a munkánknak. Hiszen ez az egyetlen olyan fórum, ahol az érintett téma minden szereplője részt vehet, elmondhatja álláspontját, rögtön kap rá reakciót, feltehetjük kérdéseinket és jó esetben a végén zöld ágra vergődünk.

Sajnos azonban az eredménytelen megbeszélések csak a drága időnket veszik el, emiatt nem tudjuk elvégezni, amit aznapra terveztünk, túlórázunk, idegesek leszünk és a legközelebbi megbeszélés összehívásakor már eleve nem lesz kedvünk az egészhez.

Azonban ha kicsit összeszedjük gondolatainkat, kicsit előre tervezünk, akkor a meeting nem gond és nyűg lesz, hanem inspiráló, előre mutató megbeszélés, ami segíti munkánkat.

Két oldalról szeretném megvizsgálni a témát, az egyik szemszög, amikor Te hívod össze a megbeszélést, a másik, amikor meghívottja vagy egynek.

Lássuk, mit tehet, hogy hatékonyan eltöltött idő legyen miden megbeszélés.

A. verzió: Te hívsz össze egy megbeszélést

OLVASD EL ITT!