Hiszek abban, hogy nem elég, ha valaki jól végzi a munkáját, ezt meg is kell tudnia mutatni feletteseinek. A nagy kérdés: mégis hogyan? Vizsgáljuk meg a munkavállalók és munkáltatók viszonyát a fogyasztási cikkek piacának analógiájára, azaz nézzük meg, hogyan adják el márkás termékeiket a világ vezető vállalatai.

Ha veszek egy üveg kólát, akkor én a fogyasztó vagyok, a kóla pedig a termék. A munkavállalók a munkáltatók szemében „termékek”, a munkáltatók pedig ezen termékek „fogyasztói”. Ezért minden, ami a termékmarketingre igaz, igaz a munkavállaló-munkáltató viszonyára is. Tehát akkor ez azt jelenti, hogy el kell adnom magam a munkáltatómnak? Nos, természetesen nem kell eladnod magad, de úgy kell feltűntetned magad munkaadód szemében, mintha egy márkás termék lennél.  ...olvass tovább!

folytatás

http://sikerman.hu/2011/01/adidas-vs-adios