Mielőtt belekezdenénk a marketing eszközeinek boncolgatásába, egyvalamit tisztáznunk kell: hiába tanulsz meg mindent, hiába viselkedsz "papírforma" szerint, ha a fejedben még nincsenek rendben a dolgok. Sajnos hajlamosak vagyunk arra, hogy kishitűségünket magunkkal hordozzuk akár egy életen át. De ha magunkban nem hiszünk, hogy várhatjuk el, hogy mások higgyenek bennünk?

Félre ne értsetek, nem kell mostantól irritálóan nagyképűnek lennetek, de egy egészséges magabiztosság elengedhetetlen. Induljunk tiszta lappal és jussunk el odáig, hogy azt a poharat mindig félig telinek lássuk.

  • Első hiba, amit elkövetünk: sajnálkozunk, panaszkodunk, hogy mi NINCSEN meg nekünk, mi NEM JÓ nekünk. De nagyon kevesen fogalmazzuk meg azt, hogy MI KELL és MI LENNE A JÓ nekünk. Ha folyton csak az van a fejedben, hogy nem akarsz ennyit dolgozni, nem akarsz keveset keresni, akkor észre sem veszed és csupa csupa negatív gondolat pörög álló nap a fejedben. De mit akarsz helyette? Inkább gondolj erre: kevesebbet fogok idén dolgozni, elérem, hogy hatékonyabb legyek, több munkát fogok kiadni a kezemből másoknak. Többet fogok keresni, mert fantasztikus ötleteim vannak, amitől a főnökeim hasra esnek és kérhetek fizetésemelést. Máris itt a sok pozitív gondolat!   ... olvass tovább!

 

folytatás itt:

http://sikerman.hu/2011/01/felig-tele-vagy-felig-ures