Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Haszonérvelj!

Az előző bejegyzésemben a sikeres eladás fontosságáról beszéltünk. Az eladási ismeretek nem csak értékesítésben dolgozók számára fontosak, a haszonérvelés fegyvere minden munkakörben fontos lehet. A haszonérvelési lánc 3 elemből áll: tulajdonság, előny, haszon. Egy mindenki által ismert terméken, a kólán mutatom be, hogy mit is kell érteni az egyes elemek alatt.

  • Tulajdonság: a kóla kólaízű szénsavas üdítőital.
  • Előny: a fogyasztók szerint a hideg kóla a nyári kánikulában jobban csillapítja a szomjat, mint a bármely más üdtőital.
  • Haszon: a kólát vásárlók a nyári melegben is frissek és üdék maradnak a kólának köszönhetően. ...olvass tovább!

folytatás itt:

http://sikerman.hu/2011/01/haszonervelj

0 Tovább

A sikeres eladás titkai – nem csak értékesítőknek!

Az eladás-, vagy ha úgy tetszik értékesítés - sikerét meghatározó tényezőkkel mindenkinek érdemes tisztában lennie, nem csak a jó porszívóügynököknek. Hogy miért? Mert minden egyes dolgozó ember végez értékesítési feladatot, legfeljebb ezt még nem vette észre.

0 Tovább

Félig tele, vagy félig üres?

Mielőtt belekezdenénk a marketing eszközeinek boncolgatásába, egyvalamit tisztáznunk kell: hiába tanulsz meg mindent, hiába viselkedsz "papírforma" szerint, ha a fejedben még nincsenek rendben a dolgok. Sajnos hajlamosak vagyunk arra, hogy kishitűségünket magunkkal hordozzuk akár egy életen át. De ha magunkban nem hiszünk, hogy várhatjuk el, hogy mások higgyenek bennünk?

Félre ne értsetek, nem kell mostantól irritálóan nagyképűnek lennetek, de egy egészséges magabiztosság elengedhetetlen. Induljunk tiszta lappal és jussunk el odáig, hogy azt a poharat mindig félig telinek lássuk.

0 Tovább

Adidas vs. Adios, avagy a márkás termék jobb?

 

Hiszek abban, hogy nem elég, ha valaki jól végzi a munkáját, ezt meg is kell tudnia mutatni feletteseinek. A nagy kérdés: mégis hogyan? Vizsgáljuk meg a munkavállalók és munkáltatók viszonyát a fogyasztási cikkek piacának analógiájára, azaz nézzük meg, hogyan adják el márkás termékeiket a világ vezető vállalatai.

Ha veszek egy üveg kólát, akkor én a fogyasztó vagyok, a kóla pedig a termék. A munkavállalók a munkáltatók szemében „termékek”, a munkáltatók pedig ezen termékek „fogyasztói”. Ezért minden, ami a termékmarketingre igaz, igaz a munkavállaló-munkáltató viszonyára is. Tehát akkor ez azt jelenti, hogy el kell adnom magam a munkáltatómnak? Nos, természetesen nem kell eladnod magad, de úgy kell feltűntetned magad munkaadód szemében, mintha egy márkás termék lennél.  ...olvass tovább!

folytatás

http://sikerman.hu/2011/01/adidas-vs-adios

 



0 Tovább
123
»

A sikeres munkavállaló tanácsadója

blogavatar

A blogban megjelenő cikkek segítik az olvasót, hogy gyorsabban előrelépjen a vállalati raglétrán. Önmarketinget, kommunikációt, üzleti etikettet tanítunk.

Utolsó kommentek